Moonlight Sonata // =*
Temat: 747 w EPWA?
Nie sadze...trzeba popatrzec bardziej globalnie na Warszawe...niedaleko do Frankfurtu,wiec jaka linia pchala by duze samoloty do Polski...to sie wiaze takze z zapleczem technicznym,przystosowaniem lotniska pod wzgledem logistycznym...no cóz,jeszcze Warszawa jest w tyle...a czytajac nawet o nowym terminalu i ew.planach na przyszlosc naszego przewoznika narodowego to...zapomnij
Źródło: lotnictwo.fora.pl/a/a,3203.html
Temat: Matczyny koszt emigracji
Matki starają się za wszelką cenę podtrzymać coraz luźniejsze związki z dzieckiem, które wyfrunęło w świat Emigracja to nie tylko pieniądze, walka o byt i rozdarta tożsamość. To również próba racjonalizacji tego, co nienaturalne – rozbitych więzów rodzinnych. Samoloty do Polski, autobusy, samochody. Kraków, Kielce, Kołobrzeg. Na ulicy mija się wiele kobiet, których dzieci są w innych krajach w poszukiwaniu lepszego życia albo przynajmniej innego. Kobiet w średnim wieku. To matki.
Źródło: naszairlandia.fora.pl/a/a,18.html
Temat:
eee tam, takie samoloty do polski to chyba zostawiaja w spokoju
Źródło: naturalnemetody.fora.pl/a/a,172.html
Temat: potencjał militarny Polski
Bodajże słyszałam o 2 - jeszcze całkiem niedawno. Widać, że musieli kogoś doszkolić, bo leciało 5 jednostek. Nie. Zamówiliśmy szkolenie całej grupy pilotów. Tylko że: 1. nie jest to zgrane w czasie z dostawami maszyn 2. i tak to jest za mało pełnego wykorzystania posiadanych maszyn (powinno być coś ok.1.5pilota/samolot) 3. samoloty do Polski amerykanie przyprowadzają bo odbiór jest u nas i do tego czasu za samoloty odpowiada producent Jeśli WEL nie kłamie, wersja szkoleniowa F-16 różni się głónie iloiścią miejsc pilotów. WEL nie kłamie, głównie tak. Ale: 1. ktoś musi się najpierw nauczyć robić na samolotach wszystko co one potrafią 2. szkolenie na maszynach dwuosobowych jest bardzo drogie i uczy się na nich zazwyczaj tylko najbardziej...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=325077