Moonlight Sonata // =*
Temat: lincoln mark v 1977 35000miles
na razie udalo sie tyle, ze zwolnili go z parkingu celnego (oczywiscie po wplaceniu calej kasy na zabezpieczenie celne) i wydali odmowna decyzje, argumentujac generalnie tak, ze samochody kolekcjonerskie musialy byc wyprodukowane w ograniczonej liczbie egzemplarzy, powinny byc uzywane poza ich wlasciwym przeznaczeniem, transakcje ich dotyczace powinny sie odbywac poza normalnym obrotem, na znaczne wartosci i powinny stanowic zasadniczy krok w rozwoju ludzkosci, RECE OPADAJA DO KOLAN
6 mies. stania na urzedzie (oczywiscie w blocie pod chmurka, nowe wykwity rdzy, rozpadla sie uszczelka przedniej szyby i akumulator poszedl sie...
Źródło: lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=4342
Temat: 7ka -->> E38 7 4 0 i
po prostu zawsze mnie dziwiło jak na serwis można wydać 1/3 wartości samochodu mając dodatkowo na względzie jego sprzedaż w niedalekiej przyszłości... rozumiem samochody kolekcjonerskie, ale zwykła stara 7? no cóż niektórzy chyba tak lubią... tylko, nie rozumiem zdziwienia, że ktoś nie chciał Ci dać później "odpowiednich" pieniędzy za ten samochód
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=39817
Temat: Żółte tablice rej. - plusy i minusy
No muszę zapytać kolegę jak to obszedł, to był samochód w ogóle przywozony jeszcze w 2001 roku, był wtedy jeszcze zakaz przywożenia samochodów starszych niż 10 lat. Auto przywiózł gość spod Poznania, miał (bądż ma) taki salon o nazwie "samochody zabytkowe", pełen jaguarów i mercedesów z lat 70tych i 80tych, i on to właśnie przywoził wtedy masę SEC-ów i 123 CE jako samochody kolekcjonerskie, obchodząc jakoś ten zakaz. Na podstawie tych dokumentów auto było zarejestrowane w Poznaniu na zółtych i następnie przerejestrowane na dolnośląskie. Te blachy to zdaje się jakieś działanie zaprzyjażnionego konserwatora zabytków czy coś w tym stylu, ale jak wspomnialem jest to mozliwe, ten SEC to 1985 rok.
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=22286