Moonlight Sonata // =*

Temat: IDEA a może MATRIX ?
...wiem co mnie podkusiło na zmianę. Wszystkie zmiany w PLUS były wykonywane bez problemu. A IDEA? Najpierw po 4 miesiącach zepsuł mi się telefon. Nic nadzwyczajnego ale... Naprawa (tylko wymiana płytki serwisant telefonicznie powiedział, że zrobią to od ręki) trwała 3 tygodnie. W tym czasie nie dano mi telefonu zastępczego. Mimo, że parokrotnie prosiłam. Potem się okazało, że do telefonu wgrano mi złe oprogramowanie czyli od innego typu telefonu. Salon IDEA, w którym kupiłam wypiął się na mnie. Musiałam sama zajmować się sprawą u producenta tel. A na infolonii IDEA powiedziano mi, że mam złożyć skargę na ten salon i przekazać ją za pośrednictwem owego salonu . Obecnie IDEA ma wielką promocję-rewolucję. Pełno żółtych kropek- jedna IDEA. Wg mnie jeden bałagan. Chciałam z mężem przejść na tę jedną ideę. Chcieli to zrobić też nasi znajomi. Obłęd. Pani w Salonie (nie...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=16909



Temat: Problem z smsami
OdwiedY najbli?szy salon Idea Oni najlepiej bedą wiedziea
Źródło: sonyerix.com/viewtopic.php?t=41666


Temat: Jest taki sklep...
Potwierdzam Twoją opinię ez o wrocławskim Carrefourze Kiedy byłam w ciąży również spotkałam się tam z baaaardzo miłą obsługą i "wywołaniem" mnie przez kasjera z kolejki i skasowaniem poza kolejnością. Oj,podnosi to na duchu Kolejnym miejscem,gdzie spotkałam się z ludzkim traktowaniem ciężarnych był salon Idea Centertel przy ulicy Odrzańskiej. Jeżdżę tam zawsze opłacać swój rachunek. Tam również miła pani obsłużyła mnie poza kolejnością proponując nawet krzesełko choćby na te kilka minut Do takich miejsc z przyjemnością wracam a także polecam znajomym. Warto głośno o tym wspominać i chwalić. Oby tylko było ich coraz więcej. Czego sobie i Wam życzę . Pozdrawiam Monika.
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=934


Temat: SMS na Ideę
...A tak tylko zapytałam z ciekawości, bo myślałam że w naszym salonie, ale w Oleśnicy nigdy nie mieliśmy salonu. Hehe, a co do formułek...geez..nie wiem jak kiedyś ale teraz są takie wielkie księgi w których są rozdziały jak mają zachowywać się pracownicy salonów. Począwszy od dokładnego opisu stroju, przez wszystkie formułki, do np. tego z której strony ma sie podejść do klienta. Paranoja :D. No i te formułki "Dzień Dobry, Z tej strony XY Salon Idea w czym mogę pomóc?" Zawsze przerywam takie formułki w połowie bo nie mam czasu ich słuchać, są za długie i nieszczere :) [Edytowane: 4/11/2003 przez Shady]
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=12398


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • revelstein.htw.pl
  •